Loogman Carwash decor voor show Famke Louise

Loogman Carwash  •  23 november 2020
Loogman Carwash decor voor show Famke Louise
Loogman tanken & wassen Amsterdam werd op 12 november jl. voor één avond helemaal omgetoverd tot Famke Louiseland. Het was een enorm succes. Zo’n 200 bekende vloggers en influencers waren aanwezig voor de presentatie van het nieuwe album NEXT van Famke Louise.

Justin Huijmans, Hoofd Marketing vertelt: “Anderhalve week van tevoren nam het management van Famke contact met ons op. Haar eerste album zou uitkomen maar door Corona waren er niet veel locaties beschikbaar. Het idee was om op ludieke manier iets in een wasstraat te organiseren. Famke is niet geheel onomstreden, maar iedereen verdient een tweede kans.”

Famke Louiseland

Het management van Famke zette uiteindelijk alles in werking en binnen no-time werd de avond met speciale gasten in elkaar gezet. Justin: “Het is heel creatief wat ze in slechts anderhalve week hadden bedacht. Alles werd met het Marketing Team van de Loogman Groep en met het team van Loogman tanken & wassen Amsterdam besproken want wat zij bedachten moest natuurlijk wel mogelijk zijn in de wasstraat. Woensdagavond werd de hele wasstraat vol met lichten gehangen om donderdagavond van 19.30 tot 22.00 uur het decor te zijn voor Famke Louiseland.” Bij het aankomen in de wasstraat reden de genodigden door een rookgordijn de wereld van Famke in. Op de verlichte tankstraat kreeg iedere gast heerlijke sushi door het autoraam aangereikt. Vervolgens stonden er twee dragqueens instructies te geven aan de autobestuurders hoe je via de autoradio naar het nieuwe album van Famke Louise kon luisteren.



Bizarre show

Bij de voorwas stonden vervolgens weer twee dragqueens die er een bizarre show van maakten. Tijdens het wassen van de auto werden vervolgens videobeelden van Famke Louise op de voorruit geprojecteerd. “Vervolgens gingen de bezoekers de interieurbaan op waar een enorme opgeblazen suikerspin stond, de bezoekers kregen hier zelf ook een suikerspin en een gezond drankje. Op het einde van die baan stond een videowall waar je vervolgens een videoclip werd ingezogen”, vertelt Justin.

In de stofzuighal lag een enorme roze loper waar de bezoekers overheen reden en een meet en greet hadden met Famke Louise. Justin: “Op anderhalve meter kon je een praatje maken met haar en werden er uiteraard de nodige foto’s gemaakt. Uiteindelijk gingen er zo’n 200 genodigden in 100 auto’s door de wasstraat.” En de coronamaatregelen werden goed in de gaten gehouden want per auto mochten er niet meer dan twee mensen inzitten tenzij uit ze uit hetzelfde gezin kwamen.



Gastenlijst

Het evenement hosten bleek een goede keuze gezien de aandacht die de wasstraat erdoor kreeg. Justin licht enthousiast toe: “Onze Instagram ontplofte door het evenement, we werden overal in getagd. Onder de bezoekers spotten we een hele waslijst aan influencers en muzikanten. Zo zagen we in de auto’s die langsreden onder andere Kalvijn, The Partysquad, Ali B, Maan, samen goed voor nog eens een paar miljoen volgers. En allemaal druk aan het sharen uiteraard!”

Kortom: een allround, corona-proof experience die op social media onmogelijk te missen was.

Reacties


Schrijf een reactie