Vrijdag 12 juni lanceren we de hitsingle “You keep me going”

Loogman Carwash  •  11 juni 2020
Vrijdag 12 juni lanceren we de hitsingle “You keep me going”
12 juni lanceren wij de hitsingle "You keep me going". Dit is een samenwerking tussen DJ en producer Jay Dos Santos en Loogman Carwash om aandacht te vragen voor de Loogman studiebeurs. Nu hopen we dat het een zomerhit wordt en dat 10 (aankomende) studenten deze zomer de stap zullen zetten om samen met Loogman hun studie op te pakken!

In september 2019 introduceerden wij als bedrijf ‘studieschuldenvrij studeren’. Studenten konden bij De Loogman Groep aan de slag en onder enkele eenvoudige voorwaarden, betalen wij alle kosten om te kunnen studeren. Zo stap je letterlijk na 4 jaar studieschuldenvrij de wereld in. We hadden 10 plekken beschikbaar, maar hebben er uiteindelijk maar 7 kunnen invullen. Hoe was dat mogelijk, ondanks alle landelijke publiciteit?

Omdat dit toch een hele mooie kans is voor jonge studenten in deze lastige tijd gaan we het nog een keer doen. Maar dan op een hele andere manier! Het ludieke idee hiervoor ontstond tijdens een mooie voetbalwedstrijd waar DJ en producer Jay Dos Santos en Kees Yzebaart (directeur van De Loogman Groep) elkaar ontmoetten. Het klikte tussen die twee en Kees opperde zijn bijzondere wens. Om aandacht te vragen voor ‘studieschuldenvrij studeren’, wilden we als bedrijf iets opvallends voor die doelgroep doen: een Top-40 hit met een goede en te gekke videoclip. Dacht Jay in eerste instantie nog dat het een grap was, toen hij na 2 weken gebeld werd of hij Kees niet vergeten was, wist hij dat het serieus was. Kees en Jay spraken af en brainstormden over het verhaal wat bij het nummer hoorde. Na enkele weken kwam Jay met een nummer dat het alleen nèt niet was. Even was er twijfel om door te gaan maar op aandringen van Kees pakte hij dit bijzondere project weer op. Opnieuw zagen zij elkaar tijdens een voetbalwedstrijd en liet hij Kees het nieuwe nummer “You keep me going” horen. Door alle drukte in het stadion was het nummer niet goed te horen waardoor hij tot teleurstelling van Jay niet direct enthousiast reageerde. Toen Kees ’s avonds na de wedstrijd naar huis reed en het nummer uit de autospeakers galmde, gingen alle remmen los en de repeatknop aan. Wat een waanzinnig gaaf nummer!

Jay heeft met 3 regels in het nummer perfect verwoord wat Loogman als bedrijf wil. Zo staat “You keep me going” voor de ontwikkeling van de Loogman medewerkers die op hun beurt ook weer het bedrijf laten groeien. ‘’I’ve got you under my skin” is het blauwe Loogman bloed dat je door je aderen voelt stromen als je bij Loogman werkt. “I know what you can do” staat voor het vertrouwen en geloof dat Loogman in de medewerkers heeft en ze het beste uit zichzelf laten halen. Samen is er voor gekozen om een mooie maar ook gekke videoclip op te nemen in de wasstraat. Daarnaast is er ook op andere locaties gefilmd zoals het circuit in Lelystad.

En nu? Nu hopen we dat het werkelijk een zomerhit wordt en dat 10 (aankomende) studenten deze zomer de stap zullen zetten om samen met Loogman hun studie op te pakken. Over een paar jaar kunnen zij dan heerlijk studieschuldenvrij de wereld in stappen en hopelijk “You keep me going” en Loogman nooit meer vergeten! Net als alle andere 17 miljoen Nederlanders die Jay Dos Santos enthousiast aan een nummer 1 hit willen helpen, toch?

"You Keep me going" wordt vrijdag 12 juni gelanceerd!
Heb jij interesse in de Loogman studiebeurs? Lees hier meer over deze kans.

Reacties


Schrijf een reactie